Házasság Hete 2022

2023.02.15

A Mi házasságunk nem attól vált erőssé, hogy én Tamásnak adtam az egyik vesémet. Mostanában többektől is hallottuk, hogy ezt gondolják, de ez nem így van, hiszen ekkora feladatot csak egy nagyon erős házasság bír el.Tamás és én is megtapasztaltuk, átéltük, hogy az élet mennyire múlandó és hiába esküdtünk örökhűséget, a közös időt senki sem tudja meddig is tart.

2015-ben egy súlyos belső vérzés miatt egy hosszú sürgősségi műtétem volt, ennek már jó pár éve, de most is pontosan emlékszem az akkori érzéseimre, mélyen a szívembe zártam a pillanatot. A halált ekkor nagyon is valóságosnak és közelinek éreztem, de ott abban a pillanatban kizárólag egyetlen dolog rémisztett meg: ha velem bármi történik mi lesz a férjemmel és az akkor még ovis fiaimmal, jól tudtam, hogy igazán csak a számukra vagyok pótolhatatlan, de ott akkor ez felismerve szinte elviselhetetlen volt. Amikor később Tamás kétszer is súlyos állapotba került, a korábban átélt érzés megfordult: számunkra Ő a pótolhatatlan, s ez adott igazán hitet, hogy erőmön felül is mindent megtegyek a felépüléséért.Az ilyen pillanatok azok, amik képesek mindent megváltoztatni, ami gyökerétől képes újjá építeni az ember értékrendjét. Állhatsz bármelyik oldalon, egyik sem könnyebb a másiknál, de a titka, üzenete is ugyanaz: mindenki mindenhol pótolható, egyedül a házastársa, a családja, a szerettei számára nem, és azt hiszem ez az amiről sosem szabad megfeledkezni. Éld így az életed és meglátod igaz értékké válik minden pillanat, mi ebbe kapaszkodunk.

Férjem nélkül soha eredtei bejegyzése

#igazszerelem #házasság #mi #összetartozunk #én #te #esküvő #örökké #ferjemnelkulsoha #nekedadom #család #szerelem #dilemma #ajandék #fogaddel #megcsináltuk #egfr #vesebetegség #vesedonor #élődonor #vesetranszplantáció #értékeldaházasságod #igen #mi #adjeletet

© 2021 Adj Életet Alapítvány | Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen!