Házasság Hete 2021

2021.02.20

A #hazassaghete margójára a naplómból 2021.09.20. Ezen a napon adta meg az Etikai Bizottság az engedélyt, hogy a férjemnek Somogyi Farkas Tamásnak adjam az egyik vesémet. 

"… Hittem és vártam a csodában. Sőt megfordítom, mindent megtettünk érte, hogy lehessen csoda. Kicsit talán úgy lehet, hogy hiába kéri az ember a csodát, ha önmaga nem tesz tevékenyen érte, ki is kell azt érdemelni. De talán túlságosan kishitű voltam, mert a mi csodánk nem ilyen könnyű és egyszerű, hanem ennél sokkal hatalmasabb, nem emberi léptékben keresendő, hiszen a Jóisten én általam lesz képes Tamást meggyógyítani. És mint írtam hiszem, a csodához lemondásra, áldozatra is szükség van. De leírni, kimondani mindig mindent sokkal könnyebb, mint hinni vagy megtenni. Nincs bennem kétség, hogy megteszem, hogy ezt meg kell tennem, de azt hiszem belegondolni is elég félelmetes, nem hogy megtenni... Hiszem, hogy igazából én csak eszköz vagyok most Isten kezében, ahhoz, hogy be tudja teljesíteni a csodát, hogy Tamás meggyógyuljon. És azt hiszem ebből a mondatból következnie kell, hogy nem történhet velem baj, hiszen Isten kezében vagyok, vagyunk. De leírni, kimondani mindig mindent…"Reméljük, hogy történetünk segít rácsodálkozni arra, hogy az áldozatvállalás nem gyengeség, nem az életünk feltétel nélküli feladása, személyiségünk feláldozása a másik oltárán. 

NEM. A kölcsönös áldozatvállalás segít abban, hogy egymást segítve eggyé váljunk, tudva azt, hogy áldozatunk sosem történik hiába. Az Én és a Te életed a #hazzasagunk napja ót már a Mi életünk, s ez így kell hogy maradjon az életünk végéig, mindent ennek kell alárendelni. A megerősítő #igenre a Mi életünkben most újra szükség volt, de valójában már több mint 15 éve mondtam erre is igent, egy szép tavaszi napon az esküvőnkön és azóta is szüntelen, hiszen jóban-rosszban: 

Isten engem úgy segéljen, Nagyasszonyunk a boldogságos Szűz Mária és Istennek minden szentjei, hogy a jelenlévő Tamást szeretem, szeretetből mentem hozzá feleségül, Isten rendelése szerint, az Anyaszentegyház törvénye szerint, és hogy őt el nem hagyom holtomiglan-holtáiglan semmiféle bajban. Isten engem úgy segéljen! Amen.

Férjem nélkül soha eredeti bejegyzése

#igazszerelem #házasság #mi #összetartozunk #én #te #esküvő #örökké #igen #ferjemnelkulsoha #nekedadom #család #szerelem #dilemma #ajandék #fogaddel #megcsináltuk #egfr #vesebetegség #vesedonor #élődonor #vesetranszplantáció

© 2021 Adj Életet Alapítvány | Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen!